Applåder kanske?

Åh herregud. NÄR somnade jag 00.15 senast? Det måste vart långt före kriget för jag minns det inte men igår kväll då gick jag och la mig redan 22.30, låg och spelade lite Fia med Knuff på datorn, loggades ur två gånger och sket i att spela fler gånger. Jag stängde av datorn, satte på mig snarkmasken, vände mig två gånger och stensomnade, då tittade jag på klockan strax innan och då var hon 00.10 och poff så somnade jag. Herregud så skönt. Jag vaknade 8.55 och var faktiskt rätt utvilad.

Jag har tvättstugan kl 12 sen ska jag till Ewa i kväll och låta många kalorier och kolhydrater rinna ner i min strupe för då är det fest! Åh så roligt det ska bli.

Vad ska ni göra idag?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback