Är du inte sugen på sex? Gråt vet ja!

I alla år har kvinnor skyllt på huvudvärk när mannen velat ha sex men inte hon. Gråt, fäll tårar, helst så det riktigt luktar för enligt Noam Sobel är det doften av tårar som får killarna att tappa sexlusten och snoppen slaknar.

Vad luktar tårar? Salt? Funkar det även på kvinnor? Jag menar, jag som är flata kanske gråter när jag inte vill och sen funkar det precis tvärtom? Förresten om nu tårar luktar salt hur kan man då vara mellan.... näe okej vi stoppar där.

Ja inte fan skulle jag vilja ha sex med en tjej som stortjuter, inte för att jag kanske tappar sexlusten men snacka om att vara ego.

Försoningssex då? Måste man torka tårarna först då eller? Jaja stestoronhalten sjunker tydligen vid doften av tårar. Nu vet ni det.


Kommentarer
Postat av: Anette2

Både detta med kyssar och sex,undrar ibland

(går ju precis inte och tänker på det för

jämnan, men ska kanske börja med det....)var-

för man gör si och så. För e g e n t l i g så

är ju detta ganska så, ja, mindre trevligt

om man ser på hur man gör det hela.

Kom det några gröna från Mars och såg det hela,

nog skulle de undra. För att inte tala om när

man dansar....Så mycket konstigt men ändå så

naturligt. Undrar vad vi människor för ena

egentligen.......

2011-01-12 @ 08:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback