"BondeJonas"

Ni som såg förra årets säsong av "Bonde söker fru" vet ju då att det inte riktigt ville sig för dom flesta bönderna som var med. Det var bara Johan som hittade kärleken. Den bonden som har fått fullt upp efter säsongen är Jonas, bonden på Öland. Det dräller in sms och brev och tycker nog att det har blivit för mycket nu.

Tacka fan för det, singel i flera år och sen är han med i tv och då får han uppskattning från Sveriges alla hörn. Kan dom inte ha ett program som heter "Flata söker annan flata"? Då skulle jag söka, kommer det sen brev endast på blindskrift så förstår jag att dom inte har sett mig.



En bild jag ärligt snott från samma sida som artikeln


Kommentarer
Postat av: Frogprincess

jamen "Ensam mamma söker" då?

Du har ju en dotter sen spelar det kanske ingen roll att hon har flyttat hemifrån...?

2011-01-03 @ 11:59:13
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: tuikku

Jag skulle också vilja var med! Eller kanske jag skulle bara skicka ett brev till dig :)

2011-01-03 @ 19:56:19
Postat av: Sune...the girl

Sv till Tuikku: Haha .. lite långt att åka till Finland för en dejt va? ;)

2011-01-03 @ 19:58:32
Postat av: Anonym

Oj, tycker du det :( Men...man kan ju passa på och nöjeskryssa lite, du vet, dansa och tax free och så, om man nu ska till Finland :) 2 flugor i en smäll. Hur roligt som helst ju?

2011-01-04 @ 18:00:17
Postat av: Sune...the girl

Hade säkert varit kul men jag åker inte båt. Jag är väldigt sjösjuk så tyvärr :)

2011-01-04 @ 18:41:00
Postat av: Tuikku

Damn... men men, sånt är livet.. Men jag tror att jag fortfarande kommer att läsa din blogg även om jag nu blev nobbad :) Krya på dig!

2011-01-04 @ 19:38:31
Postat av: Sune...the girl

Sv till Tuikku: Ja det tycker jag absolut att du ska. Du hittar säkert nån på närmare håll..som i Finland tex ;) Lycka till och tack.

2011-01-04 @ 19:39:44
Postat av: Jess

Såg i nån skvallerblaska att dom ska gifta sig.. Sök till "ensam" Sune, man behöver ju inte vara ärlig med allt det är ju säkert inte dom som e med, sen håller det ändå inte

2011-01-08 @ 00:23:30
URL: http://finest.se/Jess666
Postat av: Jess

Tuikku & Sune ,då får ni helt enkelt träffas på ½ vägen då ju så enkelt är det Tuikku tar båten över Sune tar sig till Sthlm eller var båten landar, så har ni en dejt

2011-01-08 @ 00:28:16
URL: http://finest.se/Jess666

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback