Braksuccé för andra säsongen av Solsidan

Ja det blev som jag trodde. Det blev ännu en succé för "Solsidan" som började igen igår. Det är verkligen inte bara jag som tycker det är bra. Igår var det över 2.5 miljoner som satt bänkade i sofforna hemma i vardagsrummen runt om i vårt avlånga land. Det förvånar inte mig och säkert inte er andra heller. Det är ju trots allt enligt mig en utan dom bästa serierna i svensk historia. Det är SÅ min humor och jag gillar alla men mest Mia Skäringer då som jag lärde mig att tycka om redan i hennes andra humorserie "Mia och Klara". Hon är bäst.

Grannen Ove som är en pina i arslet för alla inblandade är ju också bra. Hade jag en sån granne så hade jag flyttat till månen.

Nu får vi se hur siffrorna ser ut nästa söndag, om dom ökar eller går ner.





Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Visst var det bra :-)

Hade det räckt med månen om man haft en sådan granne???

2011-01-17 @ 13:21:30
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det är GRYMT BRA!!

2011-01-23 @ 03:09:32
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback