Det kan ju vara lite kul

Jag ser ju vad ni har sökt på på Google när ni kommer till min blogg, det kan ju vara lite kul att veta. Hittills har det varit ganska många roliga sökningar under året som gått. Det bästa är nog "Varför kommer det blod när jag bajsar"..eller nåt liknande. Det roligaste var ju vem det var som sökte på det. Det kom nämligen från ett polishus någonstans i Sverige, dumt att skriva ut var.

Nyss var det en som hade skrivit "Insekt i granen", jag är ju lite sjuk och läste fel. Jag läste "Insekt i grannen". Det hade ju varit lite läskigt förstås. Antingen hade människan inte tvättat sig på väldigt länge eller också var den helt stendöd sen ett ganska bra tag faktiskt. Ja så roar jag mig mina vänner.

Ja det var bara det jag ville för nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback