En ärligt snodd lista

Jag var inne hos Hillevi och hittade denna lista som hon skrev att man fick sno, det gjorde jag.

DIN/DITT FÖRSTA:

operation: Ett av mina två öron
piercing: Hål i öronen.
sport: Började spela fotboll som mycket ung
husdjur: Vad jag har hört så hade vi en sköldpadda när jag var riktigt liten.
semester: Hur liten måste man vara? Som ofödd var jag på Öland (mammas mage)
konsert: Har aldrig varit på en riktig konsert, bara massa folkparkstjosan och det var nog Gyllene Tider
kärlek: Tomas hette han och han bjöd på Kalaspuffar med riktig varm komjölk jag var 12 år

JUST NU:

äter du: Inte ett skit, jag ligger i sängen
dricker du: Inte ett skit där heller, skrev jag att jag låg i sängen?!
ska du: Eftersom jag ligger i sängen innebär det nog fan att jag snart ska sova.
lyssnar du på: Hade jag skrivit det här för en timme sen så hade jag skrivit mina grannar men nu har dom gått ut.
väntar du på: Att den där John Blund, Johnny Depp eller va fan han nu heter ska komma.
tittar du på: Antagligen på skärmen dööööh!
har på du på dig: Usch så snuskigt..men okej, en grå t-shirt och ett par boxerkallingar, så sexig är jag!
DIN FRAMTID:
barn: Ja absolut...men inte egna.
giftermål: Nä bevare mig väl för att alla ska syna mig i sömmarna bakifrån vid altaret och med min otur så blir jag la så nervös att jag kysser prästen istället för min fru när det är klart.
karriär: Ja, det har jag tänkt att skaffa...
VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: Inget av det skulle sitta dumt nu.
kortare eller längre: Än vad?
snygg mage eller snygga armar: Det hade jag för 40 kilo sen
busig eller lydig: Det beror la ändå på eller? Jag busar ju inte direkt till det på en begravning och jag lyder ju inte direkt...annars heller.
HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: Främling? Är det en främling om man träffade personen 2 minuter tidigare för första gången..isåfall ja.
tappat bort glasögon/linser: Tänk för att Sune behöver varken eller.
brutit ett ben: Nej.
rymt hemifrån: Näe inte vad jag minns.
röntgats: Både här och där, ja...
krossat någons hjärta: Är rädd för det.
nobbat någon (som haft känslor för dig): Jo, det har nog hänt...
gråtit när någon dött: Som f*an.

BLANDAT:

är du kär i någon?Näe inte ett skit
önskar du att du bodde någon annanstans? Ja varje gång jag kliver in i min lägenhet.
tycker andra att du är attraktiv? Ja, det finns det säkert...alla på De blindas förening.
dricker du? Ja? Annars dör jag ju?
använder du droger? Om min dator är en drog så är svaret ja
vilket schampo använder du? Arlas egen tror jag..näe Barnängeln är det nog.
vilken parfym använder du? Adidas nånting.
vad är du rädd för? Höjder och att någon mina älskade ska dö.
gillar du att tvätta? Om det innebär att fläckarna går bort så ja

Ja det var väl allt för nu och JA du får sno du med.



Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Härliga svar och jag kunde inte låta bli att garva mellan varven. Du svarar jäkligt bra!

2011-01-23 @ 03:01:19
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback