Gårdagen

Som vanligt är det oftast förfesten som är roligast även igår. Det var folk överallt kändes det som. Ölen flödade och härliga skratt. Folk som sjöng i mikrofoner som inte ens var inkopplade.

Goingarna Lisa och Annika med sina mikrofoner

 

Anna med sin egenhändigt gjorda mick

 

Annika i mitten med sin dotter Johanna till vänster och så jag då, fettot

 

Träffade goingen Wiilow ute och det här kortet är så jävla fint på henne!

 

Vilka förfester vi får till jämt, kul som alltid, eller ja, det kunde ha varit roligare om det inte uppstod saker och ting som man inte riktigt var beredd på men men. Idag har min mage verkligen ballat ur och det känns på doften att jag drack öl också igår. Varför luktar skit öl dagen efter?

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Visst hade vi skoj! Skulle kanske dämpa stimorolsmilet lite bara så jag inte behöver spela in massa reklam för tandkräm...lol

2011-01-29 @ 19:00:18
URL: http://filipochjag.blogspot.com
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Heeej!



Det var riktigt kul att träffa dig igår :) Du var redigt i gasen ;()



Men jag är inte fin på det kortet.



Kramar

2011-01-29 @ 21:45:11
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Martina

Brukar väl inte lukta öl utan mer alkohol tycker jag... fast inte luktar det gott inte!

(Nu pratar jag såklart inte om din skit specifikt hehe)

2011-01-29 @ 23:22:34
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Anette2

Inte är du ett fetto Sune ! Ni är lika fina

alla tre !

2011-02-01 @ 15:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback