Idag sker det!

Ja då var det måndag igen, en vanlig måndag som alla andra, ingen klämmig dag och heller ingen grå dag för idag skiner ta mig fan solen!

Jag råkade sova en stund igår eftermiddag, jag visste att det kunde bli katastrof att kunna somna på kvällen, fick jag rätt? JA. Jag gick och la mig runt 1, var faktiskt trött men oj vad jag vände och vred mig, fram och tillbaka, tillbaka och fram igen. Spelade på mobilen, försökte komma ut på nätet via mobilen, tvärstopp, spelade lite till, försökte somna, vände mig fram och tillbaka och tillbaka och fram igen. Så höll jag på, ja ända fram till kl 5 då jag somnade av utmattning. 9.30 hade jag satt klockan eftersom jag ska till AF idag kl 11. Kl 9 vaknade jag av att jag fick ett sms.

Hade det varit nåt i stil med att mitt saldo på mobilen var lågt hade jag slängt mobilen i min nytapetserade vägg mitt emot men idag var det ett underbart besked. Min laptop kommer idag! Japp jag kan hämta den efter kl 14 på utlämningsstället. Fattar ni, jag ska bli med laptop! Woho!

Min dotter ringde också för att hon fått årsbeskedet från CSN och hennes pojkvän har inte en del program som faktiskt är lite viktiga i en dator så man kan inte se det normalt så då ringer man mamsen och mamsen har viktiga program så nu vet hon hur mycket hon ska betala i år. Så går det när man vill bli undersköterska sörrni.

Dags att stryka den rosa klänningen, dom orange tightsen och putsa dom röda kängorna.

Hörs senare hörrni.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback