Joråsåatte

Ja herregud vilken galen helg. Inte bara för mig utan även för min byta-ut-en-del-saker-i-min-kost-metod.
Fredag=Massa öl, chips och jordnötter. Lördag=Massa snapsar, några öl, jordnötter,chips och juice. Idag=Inte-bra-mat, glass, maränger, bulle och julmust. Jag får helt enkelt springa omkring i lägenheten som en skållad råtta eller mus i en vecka för att det ska försvinna.

Ja jag var hos mina föräldrar med min dotter och åt middag och när man är där är det inte bara middag utan även efterätt och fika. Nej jag hade inte behövt äta det men helvete vad gott det var. Både jag och min dotter var bakis men det sa vi ju inte. Det var bara att verka normal i huvudet, det är i och för sig inte så svårt. Jag försöker att verka normal varje dag, det går ju sådär som ni vet.

Men men nu blir det inte middag där på ett tag så jag överlever nog ändå.




Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha!!!!!

Det BLEV ju HCLF i alla fall det där. ;)

Nej förresten.... HCHF blev det ju. ;D

2011-01-16 @ 17:08:35
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Doris

Jag tycker att din helg låter helt underbart god, jag har nämligen precis påbörjat en ny 30-dagars rensning och jisses vad jag längtar efter en öl eller lite rödvin !

Sköt om dig !

Kram

2011-01-17 @ 07:45:45
URL: http://farmordoris.wordpress.com
Postat av: Anette2

Du är bara för härlig Sune !

Vaknar sur och grinig men när jag läser dina

inlägg så blir jag glad igen !



Men jag läser; tack så mycket. Niger fint. :)

2011-01-17 @ 09:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback