Kan jag ha fått två av jordens mest knepigaste katter?

Jag gick upp från sängen förut för att gå till vardagsrummet och tända lampor. Iza gick fram till vardagsrumsdörren och började slicka på gaveln av den. Jag sa åt henne att sluta, jag tog datorn och satte mig i soffan när jag ser henne stå och göra samma sak på toadörren, säger åt henne igen och då går hon till sovrumsdörren och gör samma sak..IGEN!

Jag frågade henne rakt av varför hon gjorde så:

Iza tittade på mig, slickade sig nöjt runt munnen sakta, strök sig lite över bröstkorgen:

-Det är ju så ...mmmm förbannat gott!

Jag: -Men vad smakar det då? Och är det godare att slicka på gaveln av dörren och inte mitt på?

Iza: -Det kan du ge dig fan på. Där har du ju för fan stängt dörren barfota och vet du hur äckliga fötter är eller?

Jag: -Ja det vet jag mycket väl, jag har fotfobi!

Iza: -Me too! Göräckligt!

Sen gick hon och spolade på toaletten istället. Enbart för att späda på hur knepig hon är såklart.



Kommentarer
Postat av: Frogprincess

:-)

Ja katter kan allt vara knepiga.

Svar: Jag har sökt bloggar som inte har bloglovinknappen på sin blogg och de har funnits med. Hittills har det aldrig missat. Jag trodde att alla bloggar fanns där...

2011-01-19 @ 00:02:05
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Hahaha, fan vad coolt. Jag ska allt lära Wille att spola på toaletten. Och kanske bajsa där? Hade vart nått!

2011-01-19 @ 00:08:05
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Fick du visst inte!!!!!!

2011-01-19 @ 00:15:09
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback