Långväga besökare

Nu har jag sett att jag fått besökare på bloggen från både när och fjärran, från Pluto, Mars, Jupiter och USA. Sånt är kul, ja okej dom kommer inte från andra planeter, då hade jag blivit lite rädd faktiskt men jag har en speciell besökare från USA som besöker mig rätt ofta nu och flera gånger per dag. Det måste ju vara en svensk som bor där eller? För hur kul är det för den personen om allt står på svenska och människan inte kan ett skit på mitt språk? Det är i alla fall kul med långväga besökare, hoppas jag i alla fall så det inte är nån vettvilling som är ute efter min...cykel.

Näe då du är välkommen, du kommer känna dig SÅ träffad nu. Men du fick ett eget inlägg, bra va?


Förövrigt känner jag mig som om jag blivit överkörd av ett helt X 2000-tåg idag. Ont i hela kroppen och huvudet känns som om jag festat i två dagar..men hoppsan, det har jag ju.

Julen ska dansas ut idag tror jag bestämt. Jag och katterna ska springa runt här och sjunga och gråta över att alla julsaker städas bort, näe inte riktigt, gråta kommer i alla fall inte jag göra. Nya gardiner i köket kommer det nog att bli om jag orkar lyfta på den 10 kg tunga röven nångång.

Vad ska ni hitta på? Ja ALLA får gärna svara även om hälften av inlägget var om människan från Mars...menar USA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback