Lilla pattarklappardan idag!

Onsdag igen mina vänner, en dag som är mitt i veckan innan helgen kommer. Lillördag eller som Gert Fylking säger, lilla pattarklappardagen. Dom pattar jag får klappa idag är la mina egna och katternas alla, eller ja, dom är inte så villiga, nån sekund sen är det hytt med fingret och en spottloska i ansiktet.

Snart bär det iväg till ICA för att handla kattsand och diverse nödvändigheter, jag är nyduschad och luktar himmelskt, vattenkammat hår och nytopsade öron. Näe jag vet, jag som öronpatient vet att man inte ska topsa öronen, man ska inte ha nåt annat än en armbåge i örat, dvs ingenting men nu är det så att jag har örondroppar i vänster för imorgon ska jag till läkarn med det, ja det andra får följa med och resten av kroppen också såklart. Får se om dom ser om inflammationen är borta eller inte. Skitsamma egentligen för jag får ju ändå inte ha hörapparat i det örat som det var tänkt från början.

Vad händer hos er idag då på lilla pattarklappardagen?



Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Finns det någon som INTE använder tops i öronen?

Jag kan nästan lova att läkarna själva sitter och topsar i smyg när det kliar som värst!

2011-01-19 @ 12:38:47
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Linda aka Tokmorsan

Klappar på mina pattar så mkt jag orkar nu ju!



Annars är det taco onsdag här och jag skall handla!

2011-01-19 @ 15:22:03
URL: http://tokmorsangbg.devote.se/
Postat av: Jessi Fox

duuuu jag hoppas öroninflammationen går över illa kvickt och att du inte har allt för ont!

2011-01-19 @ 15:28:04
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback