Linfrön är bra....men inte för mig

Har man Ulcerös Kolit så är inte linfrön bra tydligen..ja det fick jag ju erfara både igår och idag. Och min mage är rätt kass nu ändå och linfrön har man för att få igång magen och det kan jag ju säga att det sköter den så bra själv så...UTAN linfrön.

Det går rätt bra ändå. Jag somnade 7 imorse  igen och vaknade 12.40 och då hade ju frukosten gått ur tiden men jag tog i alla fall en tallrik fil och hällde linfrön i plus att jag åt en knäckemacka med ost på. Tjo fräs 1 timme fick jag behålla det så var man lika hungrig igen. Så nu har jag slängt linfrön i soppåsen, inga fler linfrön ska ner i den här magen. Ingen förlust heller i och för sig för dom smakade nada.

Får se vad man kan röra ihop till middag, om nu magen rättar till sig. Det är tänkt att jag ska hem till bästaste Ewa och umgås. Dock inte festa eller nåt utan bara vara. Hon har barnen så inga alkoholhaltiga drycker här inte.

Vad ska ni göra idag?



Kommentarer
Postat av: Doris

HUR i hela fridens namn kunde du få för dig att äta linfrö med din oroliga mage !!?? Jaja,NU vet du i alla fall att det är INTE någon bra idé ;-).

Sköt om dig !

Kram

2011-01-09 @ 23:35:19
URL: http://farmordoris.wordpress.com
Postat av: Doris

HUR i hela fridens namn fick du för dig att äta linfrö med din oroliga mage !!?? Jaja, nu vet du att det INTE är en bra idé ;-).

Sköt om dig !

Kram

2011-01-09 @ 23:40:24
URL: http://farmordoris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback