Mer än lovligt korkad

Jag har aldrig påstått att jag är direkt smart men i mina drömmar verkar jag mer än lovligt korkad.

Jag minns inte så mycket men jag hade av någon anledning varit inne på OK här i stan och skulle hem, jag gick över gatan och upptäckte att jag var spritt språngande naken, det var sommar men man är inte naken ändå men. Jag hukade lite på knäna för att jag tänkte att jag skulle göra mig mer osynlig då. Hur tänkte jag där? Ingen aning men jag gick över gatan, om jag var osynlig? Inte ett skit!

Jag vaknade tack och lov innan jag hade gått längre än så.



Kommentarer
Postat av: Anette2

Det där med nakendrömmar känner jag igen och

det är visst en ganska vanlig dröm.

Jag kan vara på ett jobb och konstaterar att

jag bara har en jättekort T-shirt på mig.

En sådan där som är kortare bak än fram.

Och det är bara så pinsamt !

2011-01-22 @ 15:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback