Möe konstigheter händer i musen

Ibland kan det bli hur fel som helst när man skriver på Facebook. Det kommer mer text under bilden men vet inte varför det inte gick att skriva närmare.


































Det jag skulle komma till innan jag började spåna själv var att när jag låg och läste gick laptopen ner i viloläge och efter en kvart vaknade den igen. Jag har en vanlig datormus till denna nu för jag orkar inte hålla på med musplattan, antagligen är det musen som fått sig ett spratt och flyttat på sig eller också spökar det helt enkelt för båda katterna låg bredvid mig i sängen.

Wierd!



Kommentarer
Postat av: Martina

Spooky!

2011-01-21 @ 23:55:33
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback