...och där föll alla lockarna

Så jävla skönt att ha blivit superkorthårig igen. Det är nästan lika skönt som att få en näve i skrevet mina vänner. Ni får inga kort förrän imorgon för jag måste färga det och fixa till det. Jag satte på mig keps så han hade inga produkter i det idag, till vilken nytta liksom.

Nu slipper jag se ut som ett skatebo i huvudet när jag går på krogen, det känns underbart. Det räckte med att krogens ägares dotter som också jobbar på krogen kom in för att boka klipptid med pojkvännen precis när frisören hade rakat bort håret i nacken och det gråa kom fram massor. Hon hejade lite försynt och kommer nog att drömma mardrömmar av att ha sett hur grå jag egentligen är. Måste jag muta henne med en hundring nu för att hon inget ska säga till dom övriga anställda där? Annars kan jag ju inte visa mig igen.

Just det ja, jag cyklade dit, så underbart! Snacka om att det är kallt i cykelförrådet då jag hittade en snöhög i min cykelkorg och då har den stått därinne sen det började snöa i december. Det är bar mark här så det kändes konstigt att cykla efter så lång tid men det ger sig la!


Kommentarer
Postat av: åsa

Här kommer "lockarna" (har "självstrip") att falla på torsdag, klipper mig var 5:e vecka och avskyr när håret blir för långt och färga, det har jag slutat med, är "djärvt grå"..

Ha dé!

2011-01-24 @ 18:57:52
URL: http://tantraffas.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

What? Oj, syns inte mina uppdateringar där på Bl...måste kika.



tack så mycket :)

Måste nu läsa Hillevi svaren =)



Hur mår du? Ska vi ta den där fikan snart?

Och din design?



Kram

2011-01-24 @ 23:03:49
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Huskatt

Lustigt det där, att det spelar ingen roll hur lite hår man klipper av, så känns huvudet lättare?

Härligt att du är nöjd med klippningen!

2011-01-25 @ 01:46:30
URL: http://huskatt.blogspot.com
Postat av: Anonym

Har du tagit bort mig på fejjan eller är det knas? Du finns inte :-(

2011-01-25 @ 07:20:31
Postat av: Linda

Haru tagit bort din facebook???

Hittade ett intressant inlägg på flash om LCHF o för oss som inte har mycket pengar.

För jag e ju inte heller direkt rik, går nog under kategorin fattig tillomed. Ja enligt svenska normer då. Dom i zimbawe är nog fattigare...

En tjej som skrev:

Äsch kunde visst inte klistra in.

Men sök på LCHF för fattiga. Då kommer det upp en tråd på flashback. åttonde inlägget från en tjej som kallar sig egomamma har skrivit om det. Hon äter för ca 20 kr om dagen. Det är ju skit bra... Trodde det va dyrt men det blir det ju egentligen inte då.

=)

2011-01-25 @ 09:47:30
URL: http://www.metrobloggen.se/psykfall
Postat av: Nike

Vart har du tagit vägen? Du syns inte någonstans på facebook. Har det hänt något?



Funderar förresten också på LCHF, men vill inte tvinga resten av familjen äta samma, m.a.o måste jag laga två olika rätter vid varje måltid. Det blir dyrt det.



2011-01-25 @ 10:37:00
URL: http://frkf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback