Oh noooo, Sune är väck från Facebook!

Jag vaknade första gången 8.33, var kissnödig som fan men var också trött som ett as, stoppade täcket mellan benen och somnade om.

10.31 ringer mobilen, jag som trodde det var min handläggare på SIUS tog den och såg att det stod "Anneli" i displayen, ni vet hon med gipset fast hon inte har nåt gips mer nu.

-Där ääääär du ju! Vi går ju skallgång efter dig! Ewa har ringt men du har inte svarat!

Jag var ju fortfarande inte vaken ordentligt och kände att det här var en av alla mina knepiga drömmar igen. Fattade inte vad hon menade.

Inatt gick jag in på FB med mobilen, kollade lite inställningar och skulle se om det gick att ta bort sig på FB med den, jag tog bort mig och hmmm jag kom inte in igen.

Nu när jag kom in på FB igen via datorn så skriver flera att jag varit saknad, folk har skrivit och frågat på min blogg vart jag är. Vilket pådrag! Jag kommer alltså att bli saknad om jag tar bort mig igen.

Ja herregud vilken förmiddag. Jag har lovat Anneli att aldrig mer ta bort mig på FB så det får jag la hålla då.



Kommentarer
Postat av: Martina

Busigt! Men lite trevligt att bli så saknad va? Haha

2011-01-26 @ 23:02:20
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback