Så går det när man är för snäll

På nyårsdagen när vi skulle ner till krogen så hade en utav tjejerna ingen tjockare än en kort skinnjacka på sig, ja det är klart att hon hade nåt under men inte över. Jag har en rätt tjock jacka så jag tog helt sonika av mig min och gick ner i skjorta och t-shirt under det. Jag frös ärligt talat inte ett skit. Hon fick låna den, att den var 10 nummer för stor gör ju inget, hon frös inte i alla fall.

Nu känner jag att jag nog håller på att bli sjuk. Bra där Sune, verkligen. Och ja jag tror att kyla spelar lite in i varför man blir sjuk hur mycket andra än hävdar att det bara är virus man blir sjuk av. Kan hända att jag pussade någon som varit sjuk eller höll på att bli sjuk också..kan hända alltså. Ja jag pussade ju flera i och för sig så jag vet inte vem jag ska skylla på i så fall så vi gör så att jag skyller på kylan..att jag lånade ut min jacka. Så får det bli.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Att du var en sådan gentlekvinna visste jag inte:)

2011-01-03 @ 15:02:20
Postat av: Sune...the girl

Sv till Annika: Men nu vet du det ;) Jag är ju jättesnäll.

2011-01-03 @ 15:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback