SÅ typiskt min otur

Ja jag berättade ju igår hur beroende jag är av mitt headset då jag måste ha musik i örat när jag gör det mesta. Jag kan tex inte diska utan musik, jag kan heller knappt gå till affären utan att ha ploppen i örat. Alla på ICA vet när jag kommer, jag har högsta volym och många undrar nog varför människan inte svarar i telefonen för! Det är när folk tittar sig omkring som jag kan tänka mig att sänka för deras skull, jag själv hör ju inte hur högt det är.

Imorse när jag i vanlig ordning skulle sätta i ploppen i vänster öra hördes ingenting, jag satte på radion på mobilen, nej inte ett piss hördes det. Jag drog ut headsetet och såg till min fasa att det var trasigt på två ställen. Detta var hämnden för att jag glömde det igår i all hast, ger mig fan på att headsetet tog livet av sig bara för det.

För en stund sen satte jag mig på motioncykeln för att som vanligt cykla en mil, vad händer då tror ni? Jo batterihelvetena tar slut! Jag hann cykla en halvmil när det sen var alldeles blankt i displayen. Denna dag kommer sluta med att det ligger en älg i min säng när jag ska sova säkert!

MEN jag kan meddela att jag gått ner ytterligare 1 kilo denna vecka! DET mina vänner är fan ingen otur!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Musik är ett måste och högt ska det vara.

2011-01-27 @ 17:38:22
Postat av: Martina

Gud tager och han giver :-)

(nä jag är inte ett dugg religös men ändå)

2011-01-28 @ 09:41:00
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback