Söndag

Klockan halv tre gick jag till Ewa för vi skulle till ICA för att inhandla diverse matvaror till middagen. Jag har nämligen blivit bjuden på tacos hos henne och inte fan fick jag hjälpa till heller, nej då, då skulle hon bli så stressad så eftersom jag hade med mig min egen dator till henne satt jag vid den istället. Vi åt och oj vad vi åt, det var gott som fan. Efteråt gick vi till vardagsrummet och satte oss i varsin soffa och här har vi nu suttit i snart tre timmar, eller satte och satte vi halvligger typ.

Hon har en underbart skön skinnsoffa så nu vete fan om jag går hem, inte än i alla fall. Det är ju sällskap även om vi sitter med våra datorer i varsitt knä, vi babblar emellanåt och kommenterar vad folk har skrivit på sina statusar på Facebook och sen skrattar vi, nej inte åt folket utan med såklart.

Nu känner jag att jag skulle behöva göra nr 1 men skiter nog i det.

Vad har ni gjort hela dan?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback