Tacokväll

Nu har jag kommit hem från Stefan och Ewa. Ätit världens godaste tacopaj. När jag fått länken från Stefan så kommer jag dela med mig av receptet på det för det var supergott, dock fick jag häva i mig ett glas Samarin direkt när jag kom hem för det var både Jalapenos och Creme fraiche med chilismak. Hey halsbränna men supergott var det i allafall.

Det var första gången jag var hemma hos Stefan och han har sin minstingdotter hos sig jämt. Hon är nio år och hon pratade med mig som om hon alltid har känt mig. Hon visade sin pojkvän på Facebook, hon visade även sitt egenhändigt gjorda trevåningshus som till och med hade en extern hiss, det ni!

 

Det var meningen att Stefans pojk skulle vara med och äta men just då kom hans mamma och hämtade honom. Varför det är en adventljusstake i fönstret? Sa jag att Stefan bor som ensam vuxen? Ja precis där har ni förklaringen. Det röda ljuset på bordet har dock dottern satt fram.

 

 

 

Vi köpte färdiga pajformar som vi fyllde med fyllningen och vi köpte lite många. Det blev två ljusa över och en lite *harkel* mörkare för att vi glömde den och en annan mörk som jag och Ewa delade på. Vi åt alltså 1.5 st såna här var. Spymätt!

Sen låg vi alla tre i sängen och pratade om allt och inget. Himla lätt att prata med honom och jag var välkommen tillbaka. Och nu blir dom inte av med mig!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback