Tur man inte vet allt

Ja herregud vilken resa- Idag var det fest men herregud vad avslaget det var. Det räckte inte me massa snapsar och öl. På krogen träffade jag en kille så har betytt väldigt mycket för mig i hela mitt liv..han blev chockad när jag berättade och jag blev chockad över att han kände igen mig efter mer än  25 år.

Det var dåligt med folk på krogen och mitt sällskap fick för oss att det var drag på en motorkrog utanför stan. Så fel dom hade. Det var helt dött så när som på några enstaka. En  del av oss ville hem direkt och andra tyckte det var rajraj och träffa på karlar. Dom stannade kvar och vi andra åkte hem med vår snälla chaufför Emma. Jag är bara glad över att få sova i min egen säng inatt. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

Hej!



Nu hoppas jag att ditt 2011 blir kanon bra och att det blir mer folk då du är ute och festar;) och att vi ska ta den där fikan, samt att jag ska göra din design.



Nytt år, nya tag =)



Kram

2011-01-02 @ 04:06:46
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback