Varför sa tjejerna inget?

När jag gick från Ewa tidigare idag så tittade jag mig lite snabbt i spegeln men såg mest dubbelt så jag gick ut. Det var snorhalt ute så jag gick ner några trappuppgångar tidigare och gick källargången. Där nere träffade jag på två grannar som berättade att det varit inbrott under natten i förråden. Jag sa att ja jag var det inte i alla fall för jag kom hem från nyårsfesten nu. Dom såg inte ens förvånade ut...när jag kom upp förstod jag varför. Jag gick in i badrummet, tittade mig i spegeln och fick syn på världens knullrufs, svart under ögonen trots att jag inte sminkade mig igår..ja det syntes lång väg att jag nyss varit på fest men sovit lite först. Varför sa inte Ewa och Anneli nåt när jag gick? Såg dom också dubbelt?

Tur jag inte gick in på ICA också..herregud jag hade ju inte kunnat visa mig efter det där. Dom hade ropat ut i högtalarna: "SUNE IS IN THE HOUSE..MED ÅRETS KNULLRUFS!" Jag tror jag ska skälla lite på töserna alternativt tvånghångla med dom eller nåt.

Nu blir det inget mer inlägg från årets första dag. Nu ska jag hoppa in i duschen för att få bort knullrufset för att festa mera.

Ha en förbannat underbar nyårsdag!



Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

Men hahahah;) de såg nog med dubbelt tror jag=)!

2011-01-02 @ 04:09:26
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback