Andra dagen

Imorse när jag cyklade iväg regnade det men var ändå kvavt, jag var dyngsur när jag kom fram och det var inte bara av regn.

När jag kom dit så gick jag och hon från trappstädet igår en runda för att se om det låg massa skit lite här och var. Det såg bra ut, sen var det paus. Efter det dammsög jag 8 rum och vad det verkar har dom inte tagit listerna sen dom flyttade in där och det var en herrans massa år sen. Nu är listorna rena och ser man på, dom var vita under!

Det är sällan man ser en glad dammsugare men denna var väldigt glad




Förresten heter han Henry och är säkert bög, vilken kille suger annars så glatt?


Efter rast och frukostrast sög jag lite till, sen tyckte en kille att jag skulle hjälpa honom med en kärra till ett förråd. Folk skiter tydligen i att slänga skit dom har i sina förråd, vad sägs om fyra däck?

När jag hade burit dom däcken så såg jag ut så här. "Välkommen till den här branchen" sa han och skrattade. Tack och lov för diskmedlet Yes!

Nu har jag tagit en dusch och ska strax sova en stund, äta lite, duscha och sen iväg till Annelie för att hänga med tjejerna!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback