Då var det dags!

Jag vaknade kl 8 och var superduperskettrött men i vanlig ordning kunde jag inte ligga kvar för att det skvalpade för mycket i nedre regionen, det var bara att gå upp.

Idag är det rätt mycket att göra. Det ska dammas, det ska dammsugas, det ska hängas upp kedjor, handbojor och läderremmar i taket. Speglarna där ska putsas och sammetsväggarna ska borstas. Piskorna ska ses över så dom inte går sönder vid första rappet, läderstövlarna och maskerna ska smörjas in med margarin. Videokameran ska ses över så batteriet är bra och så, sen ska jag duscha och hämta Jenny.

Det är inte så varmt idag och det är ju skönt. Dottern kommer hit med min fläkt runt lunch ifall det blir sketvarmt i rummet som sist.

Ja som sagt, mycket att göra idag. Hoppas att ni har det härligt vad ni nu gör.



Kommentarer
Postat av: Marika

Låter som att du kommer slita ut dig innan Jenny kommer! Ta det nu lungt så kan ni ju hjälpas åt att smörja maskerna i allafall!

Kramelikram

2011-07-05 @ 09:40:51
Postat av: Jennysjufsrufs ;)

eeh...vafaan...? D här läser jag NU, halvtimmen från Skövde liksom, o alldeles för sent o vända om...! Lord have mercy... ;D

2011-07-05 @ 13:33:29
Postat av: Sune...the girl

Svar till Jenny: Jag är bra på att inte tala om saker och ting innan det är försent, välkommen! ;)

2011-07-05 @ 13:37:58
Postat av: JennysJufsRufs ;)

Men... Vafaaan, halvtimmen från Skövde o för sent o vända om..! lite panik Lord have mercy... ;D

2011-07-05 @ 13:39:04
Postat av: jennyreprisen

ser du vad du ställde till me..? Hicka..! ;p

2011-07-05 @ 13:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback