Dagen innan hemfärd

Idag är det så där ostadigt väder, eller ja, mer sol eller inte sol. Jenny sitter på balkongen och hoppas på att bli lite brun eller åtminstone få lite annan luft.

Vi inväntar dottern som Jenny ska färga håret på är det meningen. Jenny sa redan igår att det är på egen risk. Det kan lika gärna bli halva håret eller fläckvist. Jag skulle aldrig våga färga håret på andra. Jag fick bannor av mitt ex sist så till slut så färgade mitt ex och min dotter håret på varandra och jag fick stå så långt ifrån som det bara gick typ. Så kan det bli när jag bara vill hjälpa till.

Idag blir det smörgåstårtan som jag skrev om i måndags som jag fick hos min systerdotter Angelica. Jag lägger ut receptet efter om det är så att det är ärtbart när jag själv gjort den. Den kan lika gärna smaka mormors hosta eller nåt.

Imorgon åker Jenny hem igen, så jävla fort det har gått och jag börjar jobba återigen på måndag. Hoppas att dagen idag går sakta och att nästa vecka går sketfort.

Ja det var väl allt för nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback