Ja men congrats då Japan!

För första gången detta VM satte jag mig för att glo på Sverige-Japan. Det var nog min sista match jag såg. Sverige kändes mer panikartade på nåt sätt. "Neeej en japan! Bort med bollen bara, skitsamma om det står en japan så passande just där bollen hamnade...varje gång!" Att sen Hedvig Lindahl gjorde tabbar gjorde ju inte saken bättre.

Det är bara att gratulera Japan till 3-1-vinsten för tekniskt sett var dom åt helvete mycket bättre. Dom tänkte före innan dom skickade iväg bollen, ingen större panik där utan mer genomtänkt.

Sverige kom rätt långt men det räckte inte. Kanske brons på lördag på sin höjd? Om jag ska titta? Knappast!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Väldigt sårbar just nu känner jag... Ska inte bli kul att dela ut tidningarna i natt där varenda framsida kommer att påminna mig om denna förlust..

2011-07-14 @ 00:09:24
URL: http://storsomgud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback