Ja...ha!

Jag är rätt ironisk ganska ofta men då vet jag att folk vet om att jag är det också. Man kan skriva på ett sätt som gör att även nya besökare fattar att det är ironi men nu läste jag på Aftonbladet om Kissie, jag har läst ett eller två inlägg på hennes blogg och näe jag får bara rysningar av denna tjej så jag låter bli. Men nu citerade Aftonbladets "Klick" Kissies blogg då hon nu var/är i Spanien och blivit tagna av spansk polis. Hur allvarligt det var vet jag inte men hon vill inte kommentera det skriver hon. Ändå skriver hon i inlägget "– Allt slutade dock inte lika bra, vi hamnade bak i en spansk polisbil. Mer om det vill jag inte berätta dock. Ångest! Alla här såg..? Men men, vi har roliga berättelser från resan sen att berätta. Dock inte här i bloggen, vill ju inte att mina 200 000 bloggläsare ska veta att jag satt i spanskt fängelse."

Ni som lusläser hennes blogg kanske vet om hon är ironisk? Sen förstår jag inte att hon verkar vara en förebild för många unga tjejer, hur ska det gå för dom om dom tror att allt Kissie gör är det rätta? Hua då lär Sverige få små barbidockssmala brudar överallt, glömde...med silikontuttar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback