Medalj eller inte?

Idag spelar det svenska damlandslaget sin sista match det här VM. Sverige hoppas såklart att det ska bli brons, det gör även Frankrike som är motståndarlaget, ja alla utom artisten Moussier Tombola, varför? Jo för det var han som uppfann dansstegen som nu Lotta Schelin och gänget gör när det blivit seger, ja alla utom Josefine Ödqvist då som inte dansar nykter.

Moussier Tombola spelade in en film som han via Sportbladet fick fram till tjejerna och till Lotta Schelin sa han "Jag älskar dig!" Det var ju ju just Lotta som instruerade dom andra hur dansen skulle dansas och nu hoppas Moussier att Sverige tar hem matchen för att han vill se dansen.

Jag skrev för några dagar sen att jag inte skulle se matchen men nu vete fan, måste nästan det känner jag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback