...och där var tiden ute

Ja då har dagarna tagit slut och jag är hemma själv igen. Jag har varit och lämnat av Jenny vid busstationen och nu är hon på väg hem till norrland igen.

Det har varit underbara dagar, vi har tagit vara på dagarna bra och gjort en hel del och jag hoppas att hon nu inte sitter på bussen och tänker att hon slösat bort sin sista semestervecka utan hellre velat ligga hemma i norrland och pillat naveln hela dagarna.

Imorgon ska vi båda börja jobba igen, hon 70 mil ifrån och jag..ja också 70 mil ifrån såklart. Nästa gång är det jag som åker uppåt men det får bli i slutet av augusti eller nåt sånt. Vet två som kommer bli skogstokiga om jag inte träffar dom medan jag är där, Jennys syster och Becka. Det får vi ju bestämma en dag såklart.

Jubla nu Åsa, jubla! I´m back!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag tycker du varit riktigt duktig på att blogga den här gången :-)

2011-07-10 @ 15:32:48
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: jennyDendärmänniskanfrånförr ;)

OMG! Vilken snygg profil...-s- Tyckte väl du såg lite lurig ut där vid bussen =p Tack igen, goa du, för sköna dagar o nya krafter till jobb =) Puss!

2011-07-10 @ 17:19:56
Postat av: Sune...the girl

Svar till Jenny: Tihi! fnissar fjolligt. Tack själv goa du :) Puss

2011-07-10 @ 17:36:41
Postat av: Åsa

Jag gör vågen....ensam..... :)

Välkommen tillbaka till verkligheten....igen!

Håller med Martina, du har varit riktigt duktigt denna gången, tackar ödmjukast.

2011-07-10 @ 23:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback