Och så var det fredag igen då!

Idag var det trappstäd igen med en kollega, när jag kom upp till en våning såg jag denna dörrmatta.

Rätt kul faktiskt, det är säkert en ensamstående kvinna som bor där och bara vill varna för att hon inte hade råd med ett larm...eller nåt.

På fredagar får vi gå hem när vi är klara och vi tog bara en paus just därför så 10.50 var vi klara och jag gick och tränade istället.

Jag hittade ett häfte och tyckte det var skitbra..tills jag såg att det stod på finska, jag kan inte ett skit finska för fan!

Sen såg jag denna

Hittade denna broschyr som tillhörde redskapet, jag skulle antingen spräcka shortsen, välta med hela ställningen eller sträcka mig i ljumskarna och riktigt såg mig likna "Mr Bean" på den där och avstod just därför liksom.

Jag ställde mig på löpbandet istället och justerade nu hastigheten på den där så jag slipper springa som en jagad hare just för att rullbandet går för lätt. Nu var det mer som att jag gick upp för en backe, en lång ska tilläggas!

Sen tog jag av mig t-shirten när jag skulle duscha (jo det är sant) och fick se ryggen.

 

Det syns i alla fall att jag har tränat va, visst?!

 

 


Kommentarer
Postat av: fiat

Fan va duktig du är då!:-D

2011-07-22 @ 14:03:55
URL: http://lillfiis.blogspot.com
Postat av: MagisterMutter - Gravid i vecka 19 ♥

men duktigt Sune!!

Kan du tänka dig att Finska blev utsedd till världens mest romantiska språk för något år sedan?! JAG HATAR FINSKA! Det låter så jävla fult!!



2011-07-22 @ 14:34:03
URL: http://magistermutter.blogg.se/
Postat av: Martina

Det syns att du använder BH också tror jag minsann :-)

2011-07-22 @ 17:32:40
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback