Torsdag och smörgåstårta

Idag är det redan torsdag, dagarna flyger iväg och snart är jag pensionär och fattade inte hur jag kunde komma dit så fort.

Nåja, idag är det smörgåstårta på jobbet för på måndag kommer vår nya chef och vår gamla går i pension, trist som sjutton för jag gillar chefen, han kan babbla värre än  mig och DET mina vänner är helt otroligt.

När jag läste Aftonbladet nu så fick jag höra en rap som Dolly Parton gjort, alltså hon står på en scen och drar den och vad handlar den om? Sina bröst, jag skrattade, ja det lilla jag hörde. Hon kommer till Sverige snart och förhoppningsvis drar hon det även här. Så länge kan ni få lyssna på det här. Det är filmat med en amatörvideo/mobilkamera så det syns inte så bra men hon har humor!

Dags att dra sig mot jobbet och invänta smörgåstårtan som anländer runt 10.30. Gött!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback