Zzzzzzzzzzzzz

Om ni någon gång ser i min hjärna att jag tänker testa att sova utan snarkmask en vanlig vardag, stoppa mig! Jag testade inatt. Jag hade glömt hur jävla trött jag är utan att ha sovit med den. Att ha sovit 5 timmar utan snarkmask är som att skita men får avbryta mitt i, det funkar inte!

Tur att man bara jobbar 4 timmar. Jag ska träna efter jobbet också. Det får bli löpbandet hela tiden så jag håller mig vaken annars sitter jag väl och sover på roddmaskinen med huvudet på räkneverket och sitter jag så med ryggen en längre tid så lär jag inte kunna resa mig upp.

Nåja, det är fredag idag och jag kan sova hur länge jag vill när jag kommer hem, är inte det göttans så säg!

Det regnar ute också men nu har jag ju min regnkappa så bara halva jag blir blöt, alltid nåt.

Ha en bra dag så här långt så ses vi när vi ses och ses vi inte när vi ses..näe då ses vi inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback