Men ser man på!

När jag vaknade runt 8.30 så tog jag som vanligt mobilen för att gå in på Facebook och glo, flera från min stad hade skrivit att det var underbart väder ute så jag loggade ut, tog av mig snarkmasken, drog upp persiennerna och dra på trissor, solen är här igen!

Hoppas att den stannar kvar till i eftermiddag så jag kan ligga på min balkong och bättra på brännan ännu mer. Kl 12 kommer min dotter i sin nya pojkvän Ford Focus, vi ska åka och storhandla, äntligen! Igår var det ju inte att tänka på för att min mage var sur och inte alls samarbetsvillig. Jag har druckit ett glas blåbärssoppa och nu hoppas jag att den håller sig lugn resten av dagen.

Förresten är det inte okej att ställa sig och hänga över balkongräcket med håret på ända och till sin förfäran se kvarterets snyggaste tjej gå till sin bil och dessutom titta upp mot mig. Hål i golvet hitåt tack!



Kommentarer
Postat av: BajsMalin - Gravid

Haha, vadå, har du fixat hårfärlängning? "Med håret på ända" ;P



Det är sol här också! Så jävla härligt!



sv: Ja, jag kan gråååta!! Fy fan vad detta är hemskt Sune! Jag vill inte! :(

2011-06-28 @ 10:27:48
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback