Oj en naken badande pojke!

Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta till denna anmälan. En 48-årig man stod och tittade på studenterna när dom åkte genom stan på sina flak och reflekterade över att det var en naken 1-årig kille på en skylt som badade och anmälde det till några poliser som var i närheten.

Polisen såg inget brott och det lades ner. 48-åringen menar på att det kan väcka anstöt när det gäller barnen som stod och tittade på. Men va?! Ska inte små barn få vara nakna på stranden heller längre då? Barnporr? Herregud!

Varför ska det alltid vara sexualiserat när man ser nakna människor? Antagligen så var väl den lille pojken någon som stod på flaket och såg det som en kul och gullig bild. Jag skulle inte ha reagerat på nåt annat vis om jag fick se det och jag tvivlar ju på att någon annan normal människa skulle göra det heller.





Kommentarer
Postat av: Martina

Gud vad en del människor ska överdriva allt hela tiden. Hade han aldrig hört talas om studentskylt förut eller?!

2011-06-16 @ 00:06:19
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback