Så var det dags!

Inatt var det inte en vanlig natt, vanligtvis brukar jag sätta på mig snarkmasken, lägga mig på sidan och somna. Inatt hann jag lägga mig på alla möjliga vis en si sådär 20 gånger innan min kropp gav upp och lät sömnen komma. Jag ska inte säga att det var för att jag idag ska åka iväg och jobba för första gången på 1.5 år, det KAN vara så men det kan också vara för att jag tänkte på Paranormal activity, det KAN vara så eller också var det en blandning av det hela. Det slutade i alla fall med att jag var tvungen att tända en lampa och ställa ner den på golvet.

Idag är det alltså dags, idag kan jag skriva under på att jag nu har en praktik, en praktik som går ut på att jag går omkring på ett område, rensar ogräs, krattar bland buskar och snår och det innebär också att jag kanske får städa trapphus. Jag ska få en fadder, undrar vad han/hon heter, vem det är, är det nån jag vet vem det är? Är det nån jag inte vill jobba med? Är det någon som kan svenska ordentligt? Jag har ingen aning, det är det som lite skrämmer mig måste jag säga. Mer får ni veta runt 13 då jag är hemma igen. Japp jag börjar med att jobba 4 timmar per dag, när dom andra går på lunch sätter jag mig på cykeln och cyklar hem. Det ska bli rätt skönt för jag antar att min rygg kommer att protestera rätt rejält ett par dagar innan den får in rutiner.

Ha det gott så länge så ses vi senare alltså.



Kommentarer
Postat av: Martina

Hmm utomhus arbete... Är det nu det börjar regna i Sverige igen då?

2011-06-30 @ 08:41:18
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback