En helt underbar måndag

Inatt har jag vaknat flera gånger och det hör inte till vanligheterna numera men jag förstår varför. Jag har sett fram emot den här måndagen sen i onsdags. Dels för att Lina ska släpa hit sin matkasse som jag har vunnit men också för att en vän skulle kolla på en lägenhet idag och ta mig FAN, hon fick den! Hon tog den!

Hela morgonen har jag gått som på nålar, magen pajade lite, jag tittade på klockan vet inte hur många gånger, 2 timmar efter hon var och tittade på den ringde hon. Helt underbart!

Annelie skulle komma med mina potätebullar ikväll men det sket sig. Jag får helt enkelt leva på luft idag. Japp där hör du Annelie men ha för guds skull inte dåligt samvete för det, jag har lite att ta av du vet! Möe fett, japp så sitt där du i lugnan ro och tänk inte på att din gamla vän Sune sitter och svälter, nej för fan!

Idag skiner solen förövrigt och det är ju också helt underbart.

Nu mår min mage bättre och hjärtat har halkat ner från halsgropen till sitt rätta ställe. Tack för det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback