Här ska pluggas!

För några veckor sen så skrev jag ett inlägg om gratis tamponger. Idag kom dom! Yes! En blogg och fbvän visade bild på sina. Ja inte när hon hade haft en inne i muttan alltså utan mer på kartongen. Jag förstod inte riktigt att det var tamponger och det kanske ni förstår?


 

Det är 8 stycken i asken, ja det räcker ju en dag i alla fall, eller två om du vill ha lite annat att göra på dan än att plugga och dra, plugga och dra.

I kartongen låg en liten folder också. Jag trodde det var om tampongen men ack så jag bedrog mig.

 

 

Sen förstod jag att det är märket Puma som är själva reklamen. Jodå det fanns en folder hur man använder just dessa tamponger men fick ingen bra bild på det. Undrar om det är annorlunda mot andra tamponger? Man kanske måste sy en tråd själv och stoppa i? Ha benen över axlarna för överhuvudtaget få in den? Nej jag tänker inte demonstrera med en videofilm när jag testat den första. Det finns gränser även för mig!

 

 


Kommentarer
Postat av: Britt

Följer skorna med på köpet? Isåfall tar jag också emot en ask.

2011-03-07 @ 20:56:20
URL: http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser
Postat av: Anette2

Och jag som förväntat mig en film, men kanske att den kommer förr eller senare. Väntar !!

2011-03-08 @ 10:50:02
Postat av: Anette2

Ps; Läste först "hål" och tänkte att något stämmer i alla fall med verkligheten. Men det står väl "häl"? eller ???

2011-03-08 @ 10:51:50
Postat av: Anette2

Ps; Läste först "hål" och tänkte att något stämmer i alla fall med verkligheten. Men det står väl "häl"? eller ???

2011-03-08 @ 10:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback