Konstig morgon

Imorse vaknade jag 6.15, jag la ner mobilen när jag hade tittat på den och sträckte lite på ryggen, la mig på sidan och låg och tänkte, efter en kort stund vände jag mig igen och kollade klockan på mobilen igen, då var den helt plötsligt 7.35, nog för att tiden går fort nu men SÅ fort? Ja okej, det KAN vara så att jag råkade somna när jag hade sträckt på ryggen.

Ja gick i alla fall upp, gick in på Facebook och vad fick jag se då? Jo två av mina vänner var vakna! Två av dom vänner som vid den här tiden brukar ligga och tryna i kudden och drömma om diverse saker. Dom är ALDRIG vakna så här tidigt om det inte är så att dom inte kunnat somna än. Mycket konstig morgon måste jag säga.

Jag öppnade balkongdörren då Nogger stod och gormade om att hon minsann ville ut och lufta muttan. Nedanför såg jag ett fordon, ett fordon som jag åtminstone blir glad över att se. Fordonet som tar bort grus på gator och trottoarer. En sån där Broadway compact eller vad det nu var en FB-vän rättade mig med när jag inte kom på namnet. Jag kallade det "Tar-bort-grus-på-vägar-och-trottoar-fordonet". Men ni fattar ändå va?

Solen skiner och stormen som var inatt verkar ha lugnat ner sig. Kan det vara så att det är därför som Sverige nu har fått strålningen från Japan? En väldigt liten halt men ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback