Lördagshelvete

7.31 vaknade jag, jag låg på rygg och hade fortfarande masken på mig, två sekunder senare nös jag rätt i den. Sånt är mysigt..eller inte. Den är rätt tät den där masken så det var inte alls mysigt om ni frågar mig!

Jag kände i vänster öra att jag nu inte bara hade en förkylning och ont i halsen utan även en början till öroninflammation! Ja men hit med alla sjukdomar vet ja, varför inte lungödem, konkelbär i arslet och röda katt, hund, elefant eller vad fan det nu heter också. Lite hiv på det också så är det klart sen.

Mina föräldrar ringde mig och dom hörde direkt att jag var dålig. Och vad gör dom då? Jo självklart berättade dom hur kul det skulle bli. Bara undrar, kan man få byta bort sina föräldrar mot andra just idag?!

Sen om inte detta vore nog så är det strålande sol ute. Annelie skrev på Facebook att hon stod på balkongen i linne. Sa jag att hon inte är frisk? Ja där är det inga sjukdomar som hjälper i hennes tillstånd MEN jag tycker förjävla mycket om den tjejen. Hon är lite som min själsfrände så jag får la stå ut.

Hoppas att ni kommer ha lika tråkigt som jag idag!




Kommentarer
Postat av: Marika

Krya på dig lilla hjärtat!!!

Pöss i massor från Pudeltanten!!

2011-03-05 @ 12:20:43
Postat av: Sune...the girl

Sv till Marika: Tack tack..ska försöka. Pöss pöss! <3

2011-03-05 @ 12:47:15
Postat av: Britt

Ja nu kan det väl bara bli bättre? För du är väl på botten och därifrån går det bara uppåt?



Krya nu på dig och tänk positiva tankar.

2011-03-05 @ 19:32:55
URL: http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser
Postat av: Anette2

Undrar varför du måste ha denna mask ?

Och hur länge ska du behöva ha den ?

Tycker du är oerhört strong som kan sova med

den och inte får panik. För det skulle nog

jag få. Hoppas att du snart blir bra ! Kram!

2011-03-05 @ 19:47:33
Postat av: Martina (tävla gärna hos mig)

Men det var ju varmt! Jag stod i t-shirt och "solade" på balkongen en lång stund haha

2011-03-07 @ 18:03:56
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback