Onsdag!

Ja då var det onsdag igen, lilla pattarklappardan. Går inte veckorna i rasande takt nu eller? Är det bara jag som inte riktigt hänger med? Jag som är arbetslös borde väl tycka att dagarna går i slow motion? Näe dom gör ju inte det då!

Idag verkar min blåsa ha tagit sovmorgon. 9.17 vaknade jag och det tillhör inte vardagen ska jag säga. Precis när jag skulle ta mobilen och skicka ett sms till människan från förr så ringer hon. Min hjärna är i en enda massa direkt när jag vaknar så jag låg och stirrade på numret och undrade om det var en telefonförsäljare nu igen men sen kopplade det! Med whiskeyröst och förvirring svarade jag, det blev inget långt samtal men det gör inget för det hon sa gjorde desto mer i min hjärna!

Dagen började helt underbart och hoppas att den blir mer underbar nästa vecka.

Ni minns detta fotot från i fredags va?


Då kan jag meddela er att det ser inte ut så längre, utan så här!


Underbara våren är här! Blåsippor har tydligen synts till och även snödroppar så nog fan är våren här för att stanna. Me like!



Kommentarer
Postat av: Doris

Härligt med vår, här ska det snöa mera i morgon ...

Sköt om dig !

Kram

2011-03-23 @ 23:21:31
URL: http://farmordoris.wordpress.com
Postat av: Britt

Pattarklappardagen?

2011-03-27 @ 21:38:57
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback