Party!

Idag blir det krogen med Ewa, jävlar i havet och denna gång ska hon fan minnas varenda minut, det var ju lite si och så sist som ni vet. Det ska bli rajraj i brasan..höll jag på att skriva. Vi ska titta och skråla med till Melodifestivalen och sen blir det ut och röja. Det är rätt kul att ägaren till krogen jag ska till kan läsa min blogg, då vet han när jag kommer dit och förbereda sig. Jag har honom på Facebook och denna blogg är kopplad dit så nu vet du (ägaren), ikväll får du dras med mig!

Jag träffade min dotter, hennes kompis och hennes 8-månader gammal dotter Ebba. Min dotter har kompisar som bara för söta barn vad det verkar. Well done!

Ja ha en förjävla underbar lördagskväll då alla för det tänker då fan jag ha!

ALL IN!

Nej Ebba får inte följa med till krogen hur söt hon än är.



Kommentarer
Postat av: Britt

Ha det så kul! Det man inte minns har aldrig hänt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback