Snygga tamponger?

Jag gick in på sidan där jag fick tampongerna ifrån.

 

Nu undrar ju jag då. Vad är det som gör att den här tampongen är snygg?

 

 

 

Tycker förstås att den är exakt lika ful som vilken annan ful tampong som helst. På bilden på deras hemsida har den blommig rand men jag fick en spikrak. Är jag lurad? Och varför ska man ha en snygg tampong? Vem ska beundra den och när? Före eller efter? Dessutom är det bara på plasten och den ska väl tas av före insättning, eller har jag helt missuppfattat det hela?







Kommentarer
Postat av: Hillevi

Nämen så piffigt, med blingade tamponger. Det känns ju väldigt viktigt att Fiffi är fin där inne under mensen... ;-)

2011-03-08 @ 10:12:31
URL: http://namligen.blogg.se/
Postat av: Anette2

Det här är samma fula trick som när de ska sälja

ex. kosmetika. De ställer de små tomma kartongerna

bredvid. (och innan så var de "3 000:- dyrare").

Så här är det hela tiden när det gäller reklam,man

blir ständigt "lurad". Bra att du tog upp det.

2011-03-08 @ 10:46:58
Postat av: Britt

Trodde det var sugförmågan och det glatta skiktet som var viktigast. Jag vill då ha en som är lätt att föra in och ta ut, suger bra och inte luddar...samt att snöret inte lossnar vid uttagande. Hur den ser ut och luktar innan jag för in den spelar ingen roll (den meningen blir inte bra om den tas ur sitt sammanhang).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback