Yaaaay!

Jag kanske berättade för ett tag sen att jag vann en kasse från "Linas matkasse"? Imorgon levererar dom den äntligen! Som jag har längtat. Sen om jag kan laga det är ju en annan femma.

Jag fick matsedeln i veckan, så här ser den ut.

Jag är väl så där förtjust i pepparrot men det går säkert ner allt detta. Ska bli kul att testa på lite annat som man aldrig ätit förut. Lite intressant att få veta vad en vänskapssallad är för nåt.

Ja hoppas att det snart blir måndag...av fler anledningar än en!



Kommentarer
Postat av: Gealach

Vad kul! Vi beställde en provkasse till nedsatt pris, den kommer först nästa vecka. Ska bli riktigt spännande!

2011-03-27 @ 10:23:02
URL: http://gealach.wordpress.com
Postat av: Anette

Du behöver ju inte använda just pepparroten om du inte tycker det är gott :)

Tycker det är så synd med sådana matkassar att det ska vara så jäkla fint,varför kan man inte äta makaroner och falukorv lixom??

Näe jag vill inte äta det alltid men vart är den hederliga husmanskosten?

Hoppas du får en kulinarisk vecka!

Puss

2011-03-27 @ 14:04:17
Postat av: Sune...the girl

Sv till Anette: Är du galen?? Jag är så jävla trött på makaroner och falukorv så du anar inte s. Jag är glad att jag får den här kassen gratis och att det är bra mat..har ju levt på billig skitmat länge nog nu tycker jag. Puss

2011-03-27 @ 16:06:53
Postat av: jufsrufz =)

vänskapssallad är en sallad Du ska äta me vänner...förstås =)

2011-03-27 @ 19:25:30
Postat av: Sune...the girl

Sv till jufsrufz: Ja men så klaaaart att det är! Så DUM jag är! ;)

2011-03-27 @ 19:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback