And the winner is Swe... neeej Azerbaijan!

Dottern var här, vi åt, glodde på halva ESC när hon fick samtal om att det var fest nånstans, den ville hon kolla in så hon tog bilen och försvann en timme. Sen kom hon tillbaka igen och vi såg röstningen. Vi moffade i oss chokladkulor och nya ostbågar som är skruvade, skitgoda!

Ja jag lovar, det är min dotter, vems annars liksom

Herregud vad spännande röstningen var, jag och dottern satt här och skrek varje gång Sverige fick en poäng som man lika gärna kunde kasta i kattlådan.

Men vad fan hände med Azerbaijan? Sen i tisdags har jag och mina vänner på FB skrivit ut vilka vi håller på och i torsdags också och jag ljuger inte när jag skriver att jag har inte sett NÅN som höll på det landet. Falskt var det och låten minns jag inte ens. Vad mutade dom med? Fattar inget MEN vi kan vara jävligt stolta över Eric Saade som kom trea för sån här bra placering har vi inte fått sen -99 så grattis Eric för det! Du...skulle man kunna få en autograf?





Kommentarer
Postat av: Doris

Jag skrek mig också hes varje gång Sverige fick ordentlig poäng men tyvärr räckte det inte till ...

Eric var BRA och tredje plats är inte fy skam heller ;-).

Sköt om dig !

Kram

2011-05-16 @ 01:01:08
URL: http://farmordoris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback