Attjooo or not!

Eftersom vattnet till luftfuktaren ska kokas samma dag så får jag inte koka vatten och spara det i nån flaska som flera har föreslagit när jag sagt/skrivit att jag glömt att koka vatten, ja alltså, igår blev klockan återigen väldigt sent innan jag kom på att jag skulle koka vatten, jag var asballetrött och orka sitta och glo på att vattnet ska svalna då liksom.

Jag sov därför utan luftfuktaren inatt, nu vet jag varför jag nyser varje morgon, jag är torr i näsan, busarna retar i hela snoken så därför nyser jag och Iza låter som om hela jorden går under. Hon har ett speciellt läte när jag nyser och ser vrålförbannad ut eller också asgarvar hon, lite svårt att veta.

Idag är vädret skit, mulet och det börjar säkert regna precis när som helst så vi får se om jag och Ewa går den vanliga promenaden eller inte, vem vill gå i regn och rusk och bli blöt lite överallt? Inte jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback