BB-Nickys mamma naken i Big brother

Om ni såg Big brotheravsnittet igår så kanske ni också såg en kvinna som gick omkring i tre minuter helt näck ochi dammade då deltagarna var i "freezeläge" och fick inte röra sig eller heller inte tala.

Nu läser jag i Aftonbladet att kvinnan var ingen mindre än Nickys mamma Kristina Frantassieva! Peter uppskattade henne i åldern kring 22, herregud, mamman är 40! Hon hade väl rätt fin kropp i och för sig, nu undrar jag, varför har dom inte ringt mig? Dom skulle ju vråla att produktionen skulle ta in spypåsar och därmed hade alla fått straff för att dom inte skulle få prata.

Ikväll tycker jag ni ska titta för personligen tycker jag att en deltagare fått bestraffning på fel grunder. Det är grymt att göra en sån sak och spela på andras känslor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback