Det blev mål...gaaaah!

När jag var yngre och spelade fotboll och det blev mål så skrek publiken glatt och klappade i händerna, kanske ropade hur bra man var. Dom som inte höll på mitt lag gjorde ju inte detta, kanske skrek då till motståndarlaget, "kom igen, ni gör mål nästa gång!". Ingen sprang in på planen och attackerade någon.

En 18årig Malmösupporter blev förbannad däremot när Helsingborg gjorde mål, sprang in på planen och puttade omkull Helsingborgs målvakt Pär Hansson just därför. Var det Pär som hade gjort målet? Näe men han var väl närmast antar jag. Nu är det ju så här att det är detta som fotboll går ut på. Man gör mål helt enkelt. Den här 18-åringen borde kanske läsa på lite innan han besöker en match? Hur det går till menar jag. Herregud vilket rikspucko.

18-åringen fick åka hem i en polisbil till mamsen, är hon stolt över sonen? Näe tror inte det faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback