Det kan gå hur som helst

Ja ni som såg första deltävlingen i Eurovision song contest i tisdags hörde ju hur kasst ljudet var. Man hörde oftast bara sångarna och musiken kom i skymundan, lite kul var det ju att då höra hur dåligt en del faktiskt sjöng, katastrof!

Ikväll är det vår egen Eric Saades tur att gå upp på scenen med sina dansare. Dom här dagarna har han tyckt till ordentligt om den tyska produktionen och deras kompetens när det gäller att göra allt rätt, eller allt fel som han nu tycker. Händer det något med tekniken ikväll så går han av scenen framför 20 miljoner tittare. Då har han fått nog och han har fått medhåll från Christer Björkman.

Nu tror folk att han kommer att komma med i finalen men med tisdagens minne i huvudet så vete fan. Jag säger, han kommer inte komma med! Så blir det en överraskning sen.


Svenska folket förlät Jay Smith när det kom fram att han hade rökt hasch under tiden då han var med i "Idol", han var ju trots allt den bäste och skulle bara vinna. Han lovade att aldrig mer hålla på med sån skit. Nu har han kommit i blåsväder igen genom att ha blivit tagen med 0.05 gram cannabis. Jag har ingen aning om hur mycket eller lite det där är när det gäller narkotika för jag har aldrig sysslat med det tack och lov. Jag vet inte vad jag ska säga om detta egentligen men det är ju synd om han ska bli ihågkommen som en knarkare när hans karriär precis tagit fart.

Men men det är väl som med alla andra Idolvinnare, dom glöms bort.




Kommentarer
Postat av: Hetero

Hur mycket är 0.05 gram? En liten dos är 0,2g, så då förstår du kanske hur lite 0,05g är? Obetydlig mängd.



Ryck upp dig förresten. Skaffa jobb.

2011-05-12 @ 10:15:40
Postat av: Sune...the girl

Sv till hetero: Ja jag vet inte alls jag. Om du läste hela min blogg så vet du varför jag inte har jobb, ha en bra dag i alla fall.

2011-05-12 @ 10:18:23
Postat av: Mikael

Som redan nämnts så är 0.05g en puttenuttig mängd, det är 50 milligram, det är en så liten mängd att du förmodligen inte ens kan bli påverkad på den. Min första tanke när jag läste om mängden var att polisen skakat ur hans fickor och skickat varenda smula och ludd de hittat där på analys i hopp om att få "napp"...

2011-05-12 @ 11:00:53
Postat av: Sune...the girl

Svar till Mikael: Ja kanske det är byxludd? Haha..nåt kemiskt från jeanstillverkarn ;)

2011-05-12 @ 11:07:33
Postat av: åsa

Tänk, jag kan inte förstå, varför Hetero överhuvudtaget läser din blogg..?!

Jag vet heller inte hur mycket 0,05 gram är egentligen, men visst är han ganska osmart Jay Smith..

Ha dé!

2011-05-12 @ 14:00:21
URL: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback