Duracellkaninen Ewa

Idag tog Ewa mig på FBchatten redan 9.10 och ville ha med mig ut och gå. Energi till max, hon kom 40 minuter senare och vi gick en annan runda den här gången, något längre vill jag nog påstå förstås men det var skönt. Solen var framme men det blåste lite.

Vi gick in på ICA och precis som förra sommaren tog jag nu kort på den första färskpotatisen.

Man ser ju skillnad på priset bara samma vecka har jag för mig, än köper jag inga, man vill ju liksom ha fler än två!

Idag blir det tvättstugan några timmar och sen vill duracellkaninen Ewa gå ut och gå igen så det är bara att hänga med och man kan ju inte påstå att jag inte behöver det liksom. Hej höggravida Sune!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback